CTE Genel Müdürlüğü 400 İdare Memuru Öğrencisi Alacak

Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğünce sözlü sınav ve mülakat ile 9-5'inci dereceli kadrolara 300’ü Erkek (Erkek hükümlü ve tutukluların bulunduğu ceza infaz kurumları için), 100’ü Kadın (Kadın hükümlü ve tutukluların bulunduğu ceza infaz kurumları için) olmak üzere toplam 400 idare memuru öğrencisi alınacaktır. 

1) BAŞVURU YERİ VE TARİHLERİ:

27.11.2020 tarihinde başlayıp 11.12.2020 tarihi mesai saati bitimine kadar Ağır Ceza Cumhuriyet Başsavcılıklarına bağlı bilgi işlem şube müdürlükleri, şeflikleri ve bürolarına bizzat yapılacak, posta yoluyla yapılan müracaatlar kesinlikle kabul edilmeyecektir. 

2) BAŞVURU ŞARTLARI: 

a) Adaylarda aranacak şartlar;


657 sayılı Devlet Memurları Kanunu, Adalet Bakanlığı Memur Sınav, Atama ve Nakil Yönetmeliği ile Ceza İnfaz Kurumları ve Tutukevleri Personeli Eğitim Merkezleri Kuruluş, Görev ve Çalışma Yönetmeliğinin 29'uncu maddesi hükümleri gereğince adayların aşağıdaki şartları taşımaları gerekmektedir.

-Türk Vatandaşı olmak,

-Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar,  zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak, 

-Yapılacak sınavın son başvuru tarihi itibarıyla erkek adaylar için askerlikle ilgisi bulunmamak, askerlik çağına gelmemiş bulunmak, askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini yapmış yahut ertelenmiş veya yedek sınıfına geçirilmiş olmak,

-Yapılacak sınavın son başvuru tarihi olan 11.12.2020 itibarıyla 18 yaşını doldurmuş, merkezi sınav (KPSS LİSANS Genel Yetenek- Genel Kültür Sınavı 06 Eylül 2020 tarihinde yapılmıştır.) tarihi itibariyle 35 yaşını bitirmemiş olmak (06/09/1985 ve sonrası doğumlu olanlar),

-Güvenlik soruşturması olumlu sonuçlanmak, (Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması sözlü sınav ve mülakat sonucunda başarılı olan adaylar için yaptırılacaktır.)

- Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı veya bedensel özürlü olmadığını; şaşılık, körlük, topallık, işitme kaybı, çehrede sabit eser, uzuv noksanlığı, kekemelik ve benzeri engeller bulunmadığını; Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğünce bölge hastaneleri olarak belirlenen Sağlık Bakanlığına bağlı tam teşekküllü Devlet hastanelerinden alacakları sağlık kurulu raporu ile belgelemek, (sağlık kurulu raporu sözlü sınav ve mülakat sonucunda başarılı olan adaylardan istenecektir.)

-2020 KPSS LİSANS sınavı KPSSP3 puan türünden en az 70 puan almış olmak,

-En az dört yıllık lisans eğitimi veren fakülte ve yüksekokullardan veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulu tarafından kabul edilen yabancı fakülte veya yüksekokullardan mezun olmak, 

b) Başvuru esnasında istenilecek belgeler ve yapılacak işlemler;

- Başvuru Formu (Ek-1) (https://cte.adalet.gov.tr/Home/SayfaDetay/formlar adresinde belirtilen formlar kısmında yer almaktadır. Fotoğrafsız başvuru formları kabul edilmeyecektir.)

- Nüfus cüzdanı fotokopisi,

- Öğrenim durumlarını gösteren belgenin aslı veya noter onaylı sureti ya da e-devlet üzerinden alınan mezun belgesi,

- 2020 KPSS LİSANS sınavı KPSSP3 puan türünü gösterir sınav sonuç belgesinin çıktısı.

Adaylar 27.11.2020 - 11.12.2020 tarihleri arasında Ağır Ceza Cumhuriyet Başsavcılıklarına bağlı bilgi işlem şube müdürlükleri, şeflikleri ve bürolarına başvurularını bizzat yapılacak olup başvuru esnasında başvuru formu ile birlikte yukarıda istenilen evrakları teslim edeceklerdir. 

3) SÖZLÜ SINAV VE MÜLAKAT:

-Sözlü sınav ve mülakata, 2020 KPSS LİSANS sınavına katılıp KPSSP3 puan türünden 70 ve daha yukarı puan alan öğrenci adaylarından en yüksek puandan başlamak üzere Bakanlıkça belirlenen (300 Erkek) kadro sayısının 5 katı (1.500) ve (100 Kadın) kadro sayısının 5 katı (500) idare memurluğu öğrenci adayı çağrılacaktır.

a) Sözlü sınav ve mülakata katılacak adaylardan istenilecek belgeler;

- Adlî sicil ve arşiv kaydının bulunmadığına dair (adayların devam eden veya sonuçlanan soruşturma ve kovuşturmaların olup olmadığını, var ise suçun niteliği ve mahkeme bilgilerini belirtir imzalı ve yazılı beyana ek olarak www.turkiye.gov.tr adresinde 'Adli Sicil Kaydı Sorgulama' ekranından alacakları çıktı belgesi) beyanı, (Beyan Formu)

- Öğrenim durumlarını gösteren belgenin noter onaylı sureti veya e-devlet üzerinden alınan mezun belgesi ya da ilgili kurumunca (üniversite veya fakülte yetkilisi) verilen onaylı örneği 

- 2020 KPSS LİSANS sınavı KPSSP3 puan türünü gösterir sınav sonuç belgesinin çıktısı,

- Son altı ay içinde çekilmiş iki adet biyometrik fotoğraf (6x9) (Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Çalışan Personelin Kılık ve Kıyafetlerine Dair Yönetmelik hükümlerine uygun),

- Fotoğraflı özgeçmiş (Ek-2) (https://cte.adalet.gov.tr/Home/SayfaDetay/formlar adresinde belirtilen formlar kısmında yer almaktadır.)

- Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşlık numarası bulunan fotoğraflı kimlik belgesi (nüfus cüzdanı veya pasaport) fotokopisi,

- Kamu kurumlarında 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi olarak görev yapmış olanlardan görev yaptıkları kurumdan alacakları hizmet belgesi,

- Sınav başvuru tarihi itibarıyla güncel askerlik durum belgesi (www.turkiye.gov.tr adresinden alınmış çıktılar kabul edilebilir.) Askerlikten muaf olanların muafiyete ilişkin sağlık kurulu raporunun veya diğer muafiyet belgelerinin fotokopisi,

Sözlü sınav ve mülakata girecek adayların isimleri ile adaylardan yukarıda belirtilen belgelerin istenileceği tarihler Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğü internet sitesinden (www.cte.adalet.gov.tr) bilahare ilân edilecektir.

b) Sözlü sınav; 

- İlgilinin atanacağı kadronun gerektirdiği mesleki bilgi 40, 

- Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi 20, 

- Genel kültür 40,

puan olmak üzere toplam 100 puan üzerinden değerlendirilecektir. İlgilinin atanacağı kadronun gerektirdiği mesleki bilgi tespit edilirken; genel hukuk, infaz mevzuatı ve ceza infaz kurumu idaresine ilişkin konuların bir veya birkaçından soru sorulacaktır. 

c) Mülâkat; 

- İlgilinin davranışı ve genel fiziki durumu 50, 

- Bir konuyu kavrama ve ifade yeteneği 50, 

puan olmak üzere toplam 100 puan üzerinden değerlendirilecektir. Öğrenci adayının sözlü sınavda ve mülâkatta başarılı sayılabilmesi için her birinden 100 tam puan üzerinden en az 70 puan alması gerekmektedir. 

Sözlü sınav ve mülakata girecek adayların isimleri, sınav yerleri ile sözlü sınav tarihleri Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğü internet sitesinden (www.cte.adalet.gov.tr) bilahare ilân edilecektir.

4) NİHAİ BAŞARI LİSTESİ:

Nihai başarı listesi, adayların merkezi sınav, sözlü sınav ve mülakatta aldıkları puanların aritmetik ortalamasına göre belirlenerek sınavın bitiminden sonra www.cte.adalet.gov.tr adresinde ilân edilecektir.
 
Nihai başarı listesinde, puanların eşit olması halinde; sırasıyla merkezi sınav puanı, sözlü sınav puanı, mülakat puanı ve diploma notu yüksek olan aday sıralamada üstte yer alır.

Sınavı kazanan adayların, öğrenciliğe kabulde istenecek belgelerle birlikte, tebliğ tarihinden itibaren 15 gün içinde Bakanlıkça belirlenecek olan eğitim merkezlerine bizzat başvurmaları gerekmektedir. 

5) SINAVI KAZANANLARDAN İSTENİLECEK BELGELER 

- Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı veya bedensel özürlü olmadığını; şaşılık, körlük, topallık, işitme kaybı, çehrede sabit eser, uzuv noksanlığı, kekemelik ve benzeri engeller bulunmadığına dair Sağlık Bakanlığına bağlı tam teşekküllü Devlet hastanelerinden alacakları sağlık kurulu raporu,

Süresinde başvurmayanlar, istenilen belgeleri süresinde ibraz etmeyenler ve öğrenciliğe başvuru şartlarını taşımadıkları sonradan tespit edilenlerin yerine nihaî başarı listesindeki sıralamaya göre başarılı adaylar arasından eğitimin başladığı tarihe kadar öğrenci adayı alınacaktır. Eğitimin başladığı tarihten itibaren mazeretlerine bakılmaksızın öğrenci adayı alımı yapılmayacaktır. 

Eğitime başladıkları tarihte, sağlık raporu ve güvenlik soruşturması işlemleri tamamlanmamış olanlar için geçici kayıt yapılacaktır. Sağlık raporunun tamamlanması ve güvenlik soruşturmasının olumlu sonuçlanmasından sonra kesin kayıt yapılacaktır. Sağlık raporunun ibraz edilememesi veya güvenlik soruşturmasının olumsuz sonuçlanması halinde adayların öğrencilikle ilişikleri kesilecek ve yerlerine öğrenci adayı alınmayacaktır. 

6) ÖZEL HÜKÜMLER 

- Hizmet öncesi eğitim alan öğrencilere, eğitim süresince (3000) gösterge rakamının memur aylık katsayısı ile çarpımı sonucu bulunacak miktarda harçlık ödenecektir.

- Hizmet öncesi eğitimin süresi eğitim kurulu tarafından belirlenen en az 5 aylık süredir. Ceza İnfaz Kurumları ve Tutukevleri Personeli Eğitim Merkezi Müdürlüklerinde yapılacak hizmet öncesi eğitim, isteğe bağlı olarak yatılı şekilde sürdürülür. Eğitim merkezlerinin ve yatılı tesislerinin her türlü gereksinimi, giderleri ve hizmet öncesi eğitime alınanların resmî kıyafet ve harçlıkları Bakanlık bütçesinden karşılanır. Eğitim merkezlerinde yatılı olarak kalmayan idare memurluğu öğrencileri, bu hizmetlerden yararlanmamaları karşılığı herhangi bir hak talep edemezler. 

- Eğitim görenler, eğitim süresi içinde kendilerine öğretilen konularda yazılı, sözlü ve/veya uygulamalı sınava alınacaktır. Hizmet öncesi eğitimi başarı ile tamamlayan idare memurluğu öğrencilerinin idare memurluğuna atamaları yapılacaktır. 

- Başarısız olan öğrenci adaylarının eğitim merkezi ile ilişiği kesilecektir. Başarısızlıkları veya sağlık durumları dışındaki nedenlerle öğrenciliği sona erdirilenler veya isteği ile öğrencilikten ayrılanlar, kendileri için yapılmış bulunan bütün giderleri iki katı olarak karşılamak zorundadırlar. 

- Ataması yapıldıktan sonra, sağlık nedeniyle görevini yapmaya devam edemeyecekler hariç olmak üzere herhangi bir sebeple mecburi hizmet yükümlülüğü dolmadan görevinden çekilenler ile görevi ile ilişiği kesilenler kendileri için yapılmış bütün giderleri, görev yapmadıkları süre ile orantılı ve iki katı olarak ödemek zorundadırlar. 

- Hizmet öncesi eğitim görerek ataması yapılanlar her öğretim yılı karşılığında iki yıl süre ile mecburî hizmetle yükümlüdürler. 

İletişim: Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğü Personel Planlama ve İstihdam Bürosu  

Telefon: 0312 507 04 00


Ek-1 Başvuru Formu

Ek-2 Personel Aday Bilgi Formu (Fotoğraflı Özgeçmiş)

Ek-3 İdare Memuru Tanıtım Broşürü
  • Yorum Yok
  • 11-16-2020, 11:27 PM
  • admin
Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğünce sözlü sınav ve mülakat ile 9-5'inci dereceli kadrolara 300’ü Erkek (Erkek hükümlü ve tutukluların bulunduğu ceza infaz kurumları için), 100’ü Kadın (Kadın hükümlü ve tutukluların bulunduğu ceza infaz kurumları için) olmak üzere toplam 400 idare memuru öğrencisi alınacaktır. 

1) BAŞVURU YERİ VE TARİHLERİ:

27.11.2020 tarihinde başlayıp 11.12.2020 tarihi mesai saati bitimine kadar Ağır Ceza Cumhuriyet Başsavcılıklarına bağlı bilgi işlem şube müdürlükleri, şeflikleri ve bürolarına bizzat yapılacak, posta yoluyla yapılan müracaatlar kesinlikle kabul edilmeyecektir. 

2) BAŞVURU ŞARTLARI: 

a) Adaylarda aranacak şartlar;


657 sayılı Devlet Memurları Kanunu, Adalet Bakanlığı Memur Sınav, Atama ve Nakil Yönetmeliği ile Ceza İnfaz Kurumları ve Tutukevleri Personeli Eğitim Merkezleri Kuruluş, Görev ve Çalışma Yönetmeliğinin 29'uncu maddesi hükümleri gereğince adayların aşağıdaki şartları taşımaları gerekmektedir.

-Türk Vatandaşı olmak,

-Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar,  zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak, 

-Yapılacak sınavın son başvuru tarihi itibarıyla erkek adaylar için askerlikle ilgisi bulunmamak, askerlik çağına gelmemiş bulunmak, askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini yapmış yahut ertelenmiş veya yedek sınıfına geçirilmiş olmak,

-Yapılacak sınavın son başvuru tarihi olan 11.12.2020 itibarıyla 18 yaşını doldurmuş, merkezi sınav (KPSS LİSANS Genel Yetenek- Genel Kültür Sınavı 06 Eylül 2020 tarihinde yapılmıştır.) tarihi itibariyle 35 yaşını bitirmemiş olmak (06/09/1985 ve sonrası doğumlu olanlar),

-Güvenlik soruşturması olumlu sonuçlanmak, (Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması sözlü sınav ve mülakat sonucunda başarılı olan adaylar için yaptırılacaktır.)

- Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı veya bedensel özürlü olmadığını; şaşılık, körlük, topallık, işitme kaybı, çehrede sabit eser, uzuv noksanlığı, kekemelik ve benzeri engeller bulunmadığını; Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğünce bölge hastaneleri olarak belirlenen Sağlık Bakanlığına bağlı tam teşekküllü Devlet hastanelerinden alacakları sağlık kurulu raporu ile belgelemek, (sağlık kurulu raporu sözlü sınav ve mülakat sonucunda başarılı olan adaylardan istenecektir.)

-2020 KPSS LİSANS sınavı KPSSP3 puan türünden en az 70 puan almış olmak,

-En az dört yıllık lisans eğitimi veren fakülte ve yüksekokullardan veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulu tarafından kabul edilen yabancı fakülte veya yüksekokullardan mezun olmak, 

b) Başvuru esnasında istenilecek belgeler ve yapılacak işlemler;

- Başvuru Formu (Ek-1) (https://cte.adalet.gov.tr/Home/SayfaDetay/formlar adresinde belirtilen formlar kısmında yer almaktadır. Fotoğrafsız başvuru formları kabul edilmeyecektir.)

- Nüfus cüzdanı fotokopisi,

- Öğrenim durumlarını gösteren belgenin aslı veya noter onaylı sureti ya da e-devlet üzerinden alınan mezun belgesi,

- 2020 KPSS LİSANS sınavı KPSSP3 puan türünü gösterir sınav sonuç belgesinin çıktısı.

Adaylar 27.11.2020 - 11.12.2020 tarihleri arasında Ağır Ceza Cumhuriyet Başsavcılıklarına bağlı bilgi işlem şube müdürlükleri, şeflikleri ve bürolarına başvurularını bizzat yapılacak olup başvuru esnasında başvuru formu ile birlikte yukarıda istenilen evrakları teslim edeceklerdir. 

3) SÖZLÜ SINAV VE MÜLAKAT:

-Sözlü sınav ve mülakata, 2020 KPSS LİSANS sınavına katılıp KPSSP3 puan türünden 70 ve daha yukarı puan alan öğrenci adaylarından en yüksek puandan başlamak üzere Bakanlıkça belirlenen (300 Erkek) kadro sayısının 5 katı (1.500) ve (100 Kadın) kadro sayısının 5 katı (500) idare memurluğu öğrenci adayı çağrılacaktır.

a) Sözlü sınav ve mülakata katılacak adaylardan istenilecek belgeler;

- Adlî sicil ve arşiv kaydının bulunmadığına dair (adayların devam eden veya sonuçlanan soruşturma ve kovuşturmaların olup olmadığını, var ise suçun niteliği ve mahkeme bilgilerini belirtir imzalı ve yazılı beyana ek olarak www.turkiye.gov.tr adresinde 'Adli Sicil Kaydı Sorgulama' ekranından alacakları çıktı belgesi) beyanı, (Beyan Formu)

- Öğrenim durumlarını gösteren belgenin noter onaylı sureti veya e-devlet üzerinden alınan mezun belgesi ya da ilgili kurumunca (üniversite veya fakülte yetkilisi) verilen onaylı örneği 

- 2020 KPSS LİSANS sınavı KPSSP3 puan türünü gösterir sınav sonuç belgesinin çıktısı,

- Son altı ay içinde çekilmiş iki adet biyometrik fotoğraf (6x9) (Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Çalışan Personelin Kılık ve Kıyafetlerine Dair Yönetmelik hükümlerine uygun),

- Fotoğraflı özgeçmiş (Ek-2) (https://cte.adalet.gov.tr/Home/SayfaDetay/formlar adresinde belirtilen formlar kısmında yer almaktadır.)

- Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşlık numarası bulunan fotoğraflı kimlik belgesi (nüfus cüzdanı veya pasaport) fotokopisi,

- Kamu kurumlarında 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi olarak görev yapmış olanlardan görev yaptıkları kurumdan alacakları hizmet belgesi,

- Sınav başvuru tarihi itibarıyla güncel askerlik durum belgesi (www.turkiye.gov.tr adresinden alınmış çıktılar kabul edilebilir.) Askerlikten muaf olanların muafiyete ilişkin sağlık kurulu raporunun veya diğer muafiyet belgelerinin fotokopisi,

Sözlü sınav ve mülakata girecek adayların isimleri ile adaylardan yukarıda belirtilen belgelerin istenileceği tarihler Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğü internet sitesinden (www.cte.adalet.gov.tr) bilahare ilân edilecektir.

b) Sözlü sınav; 

- İlgilinin atanacağı kadronun gerektirdiği mesleki bilgi 40, 

- Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi 20, 

- Genel kültür 40,

puan olmak üzere toplam 100 puan üzerinden değerlendirilecektir. İlgilinin atanacağı kadronun gerektirdiği mesleki bilgi tespit edilirken; genel hukuk, infaz mevzuatı ve ceza infaz kurumu idaresine ilişkin konuların bir veya birkaçından soru sorulacaktır. 

c) Mülâkat; 

- İlgilinin davranışı ve genel fiziki durumu 50, 

- Bir konuyu kavrama ve ifade yeteneği 50, 

puan olmak üzere toplam 100 puan üzerinden değerlendirilecektir. Öğrenci adayının sözlü sınavda ve mülâkatta başarılı sayılabilmesi için her birinden 100 tam puan üzerinden en az 70 puan alması gerekmektedir. 

Sözlü sınav ve mülakata girecek adayların isimleri, sınav yerleri ile sözlü sınav tarihleri Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğü internet sitesinden (www.cte.adalet.gov.tr) bilahare ilân edilecektir.

4) NİHAİ BAŞARI LİSTESİ:

Nihai başarı listesi, adayların merkezi sınav, sözlü sınav ve mülakatta aldıkları puanların aritmetik ortalamasına göre belirlenerek sınavın bitiminden sonra www.cte.adalet.gov.tr adresinde ilân edilecektir.
 
Nihai başarı listesinde, puanların eşit olması halinde; sırasıyla merkezi sınav puanı, sözlü sınav puanı, mülakat puanı ve diploma notu yüksek olan aday sıralamada üstte yer alır.

Sınavı kazanan adayların, öğrenciliğe kabulde istenecek belgelerle birlikte, tebliğ tarihinden itibaren 15 gün içinde Bakanlıkça belirlenecek olan eğitim merkezlerine bizzat başvurmaları gerekmektedir. 

5) SINAVI KAZANANLARDAN İSTENİLECEK BELGELER 

- Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı veya bedensel özürlü olmadığını; şaşılık, körlük, topallık, işitme kaybı, çehrede sabit eser, uzuv noksanlığı, kekemelik ve benzeri engeller bulunmadığına dair Sağlık Bakanlığına bağlı tam teşekküllü Devlet hastanelerinden alacakları sağlık kurulu raporu,

Süresinde başvurmayanlar, istenilen belgeleri süresinde ibraz etmeyenler ve öğrenciliğe başvuru şartlarını taşımadıkları sonradan tespit edilenlerin yerine nihaî başarı listesindeki sıralamaya göre başarılı adaylar arasından eğitimin başladığı tarihe kadar öğrenci adayı alınacaktır. Eğitimin başladığı tarihten itibaren mazeretlerine bakılmaksızın öğrenci adayı alımı yapılmayacaktır. 

Eğitime başladıkları tarihte, sağlık raporu ve güvenlik soruşturması işlemleri tamamlanmamış olanlar için geçici kayıt yapılacaktır. Sağlık raporunun tamamlanması ve güvenlik soruşturmasının olumlu sonuçlanmasından sonra kesin kayıt yapılacaktır. Sağlık raporunun ibraz edilememesi veya güvenlik soruşturmasının olumsuz sonuçlanması halinde adayların öğrencilikle ilişikleri kesilecek ve yerlerine öğrenci adayı alınmayacaktır. 

6) ÖZEL HÜKÜMLER 

- Hizmet öncesi eğitim alan öğrencilere, eğitim süresince (3000) gösterge rakamının memur aylık katsayısı ile çarpımı sonucu bulunacak miktarda harçlık ödenecektir.

- Hizmet öncesi eğitimin süresi eğitim kurulu tarafından belirlenen en az 5 aylık süredir. Ceza İnfaz Kurumları ve Tutukevleri Personeli Eğitim Merkezi Müdürlüklerinde yapılacak hizmet öncesi eğitim, isteğe bağlı olarak yatılı şekilde sürdürülür. Eğitim merkezlerinin ve yatılı tesislerinin her türlü gereksinimi, giderleri ve hizmet öncesi eğitime alınanların resmî kıyafet ve harçlıkları Bakanlık bütçesinden karşılanır. Eğitim merkezlerinde yatılı olarak kalmayan idare memurluğu öğrencileri, bu hizmetlerden yararlanmamaları karşılığı herhangi bir hak talep edemezler. 

- Eğitim görenler, eğitim süresi içinde kendilerine öğretilen konularda yazılı, sözlü ve/veya uygulamalı sınava alınacaktır. Hizmet öncesi eğitimi başarı ile tamamlayan idare memurluğu öğrencilerinin idare memurluğuna atamaları yapılacaktır. 

- Başarısız olan öğrenci adaylarının eğitim merkezi ile ilişiği kesilecektir. Başarısızlıkları veya sağlık durumları dışındaki nedenlerle öğrenciliği sona erdirilenler veya isteği ile öğrencilikten ayrılanlar, kendileri için yapılmış bulunan bütün giderleri iki katı olarak karşılamak zorundadırlar. 

- Ataması yapıldıktan sonra, sağlık nedeniyle görevini yapmaya devam edemeyecekler hariç olmak üzere herhangi bir sebeple mecburi hizmet yükümlülüğü dolmadan görevinden çekilenler ile görevi ile ilişiği kesilenler kendileri için yapılmış bütün giderleri, görev yapmadıkları süre ile orantılı ve iki katı olarak ödemek zorundadırlar. 

- Hizmet öncesi eğitim görerek ataması yapılanlar her öğretim yılı karşılığında iki yıl süre ile mecburî hizmetle yükümlüdürler. 

İletişim: Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğü Personel Planlama ve İstihdam Bürosu  

Telefon: 0312 507 04 00


Ek-1 Başvuru Formu

Ek-2 Personel Aday Bilgi Formu (Fotoğraflı Özgeçmiş)

Ek-3 İdare Memuru Tanıtım Broşürü

2020 Yılı 2 Dönem Aile Birliği Mazereti Nedeniyle Tayin Başvuruları Başladı

Ceza infaz kurumları ve denetimli serbestlik müdürlüklerinde görev yapan personelin Adalet Bakanlığı Memur Sınav, Atama ve Nakil Yönetmeliği gereğince kurumlar arası aile birliği mazereti nedeniyle naklen atanma/yerleştirilme taleplerinin değerlendirilmesi düşünülmektedir.

Bu itibarla, personelin 23-27 Kasım 2020 tarihleri arasında taleplerini Norm ve Atama Sistemi (NAS) üzerinden göndermeleri gerekmektedir. Başvurular NAS üzerinden alınacak ancak değerlendirmeler puana göre değil mazeret durumuna göre yapılacaktır. Sistem üzerinden gönderilmeyen hiçbir talep dikkate alınmayacaktır. 

Bu kapsamda ceza infaz kurumları ile denetimli serbestlik müdürlüklerinde görev yapan personel, eşinin çalıştığı yerdeki veya yakınındaki bir kuruma naklen atanma/yerleştirilme talebinde bulunabilecektir.  

Aile Birliğinin Sağlanması Amacıyla Yapılan Naklen Atanma Esasları

1. Aday memur olup olmadığına bakılmaksızın 01/02/2021 tarihi itibarıyla görev yapılan adalet komisyonu yetki alanı içerisinde fiilen 1 (bir) yıllık hizmet süresini doldurmuş olmak gerekmektedir. (sözleşmeli pozisyonda geçen süreler hesaba katılacak, askerlik, görevden uzaklaştırma durumunda ve aylıksız izinde geçirilen sürelerin tamamı ile hastalık raporlarının 3 (üç) aydan fazlası hesaba katılmayacaktır.)

2. Görev yapılan yere atanmadan/yerleştirilmeden önce var olan bir mazerete dayalı olarak naklen atanma/yerleştirilme talebinde bulunulamayacaktır.

3. Aile birliği mazeretine dayanarak naklen atama/yerleştirme, memurun;

a) Kamu personeli olan eşinin (güncel tarihli çalışma/görev belgesini ibraz etmesi koşuluyla) kurum içi yer değiştirme suretiyle atanma imkanının olmaması veya mevzuatı uyarınca zorunlu yer değiştirmeye tabi tutulan bir görevde bulunması durumunda eşinin bulunduğu yere,

b) Eşlerin her ikisinin de Bakanlık merkez veya taşra teşkilatı ile bağlı kuruluşlarında çalışıyor olması halinde (güncel tarihli çalışma/görev belgesini ibraz etmesi koşuluyla), daha fazla hizmet ihtiyacının bulunduğu yere,

c) Eşinin farklı kurumda çalışıyor olması ve görev yaptığı kurumun öncelikli hizmet ihtiyacının gerekli koordinasyon sağlanmak suretiyle Bakanlıkça tespiti halinde eşinin görev yaptığı kurumun hizmet ihtiyacının bulunduğu yere,

d)  Kamu  personeli  olmayan  eşinin talep edilen yerde son başvuru tarihi olan 27 Kasım 2020 tarihi itibarıyla son 2 (iki) yıl içinde 360 gün sosyal güvenlik primi ödemek suretiyle kendi adına veya bir hizmet akdi ile işverene bağlı olarak çalışmış ve halen çalışıyor olması halinde (eşinin güncel tarihli çalışma/görev belgesi ve sosyal güvenlik hizmet döküm evrakını ibraz etmesi koşuluyla) bu durumda olan eşin bulunduğu yere,

e) Milletvekili, belediye başkanı, muhtar veya noter olan eşlerinin bulunduğu yere atanması suretiyle yapılabilir.

4. Aile birliği mazeretine dayanarak naklen atanma/yerleştirilme isteğinde bulunan personelin, 

a) Eşinin kamu kurum ve kuruluşlarında görev yapanların kamu personeli olarak çalıştığına,

b) Eşi kamu personeli olmayanların 27 Kasım 2020 tarihi itibarıyla son 2 (iki) yıl içinde 360 gün sosyal güvenlik primi ödemek suretiyle,

* Eşinin kendisine ait iş yeri bulunanların, söz konusu iş yerinin faaliyette olduğuna ve zorunlu sigortasının yatırıldığına dair belgeler ile vergi levhasını ibraz etmeleri,

** Bir hizmet akdi ile işverene bağlı olarak çalışanların ya da üçüncü fıkranın (e) bendinde sayılan görevlerde bulunanların, söz konusu görevde bulunduklarına ilişkin belgeyi ibraz etmeleri gerekmektedir. 

Eksik veya okunaksız belgeyle başvuru yapanların talepleri değerlendirmede kesinlikle dikkate alınmayacaktır. 

Ayrıca, ilan tarihi ile başvuru tarihi arasında istenilen belgelerin temin edilebilmesi için makul ve yeterli sürenin bulunduğu dikkate alınarak; eksik belgesi olan ilgilinin başvuru süresi sonunda belge ibraz etmesi de kabul edilmeyecektir.

Aile birliği mazereti nedeniyle atananlar/yerleştirilenler göreve başladıkları tarihten itibaren 1 (bir) yıl süre geçmedikçe aile birliği mazereti nedeniyle yeniden atanamazlar/yerleştirilemezler. 

5. Görevde yükselme veya unvan değişikliği suretiyle başka kadrolara atananlar 2 (iki) yıl süreyle başka yere naklen atanamazlar.

6. Sözleşmeli personelin aile birliği mazeretine dayalı yer değişikliği talebinde bulunabilmesi için fiilen en az 1 (bir) yıl çalışmış olması, talep edilen yerde aynı unvan ve niteliği haiz boş pozisyonun bulunması gerekmektedir. Boş pozisyon bulunmaması halinde yerleştirilme talebi hiçbir şekilde karşılanamayacaktır.

7. Eşlerin birbirlerine tabi olmasında sırasıyla; yönetici kadrosunda bulunmayanlar yönetici kadrosunda bulunanlara, kadrolu olan personel sözleşmeli olan personele tabi olacak şekilde değerlendirilecektir. (Örneğin; eşlerden birisi kadrolu infaz ve koruma memuru diğeri sözleşmeli infaz ve koruma memuru ise kadrolu infaz ve koruma memurunun sözleşmeli infaz ve koruma memuru olan eşinin yanına atanma talebinde bulunması gerekmektedir.)

8. Ceza infaz kurumlarında görev yapan personelden sadece infaz ve koruma memuru, psikolog, sosyal çalışmacı, öğretmen unvanlı personel başka yer denetimli serbestlik müdürlüklerini tercih edebileceklerdir. Bu kapsamda kurumsal ihtiyaçlar dikkate alınarak denetimli serbestlik müdürlüklerinde çalışan personelin ceza infaz kurumuna veya ceza infaz kurumunda çalışan personelin ise denetimli serbestlik müdürlüklerine atamaları yapılabilecektir.

9. Halen denetimli serbestlik müdürlüklerinde çalışıp da dört yıllık lisans mezunu olmayan infaz ve koruma memurları da başka yer denetimli serbestlik müdürlüklerini tercih edemeyeceklerdir. Bu durumda olan personel de birinci paragraftaki genel ilkeye tabi olarak sadece ceza infaz kurumlarını tercih edebileceklerdir. Denetimli Serbestlik Müdürlüklerini tercih etmeleri durumunda koşulları varsa talep ettiği yerdeki ceza infaz kurumlarına ataması yapılacaktır. 

10. Sistem üzerinden en fazla beş tercih yapılabilecektir. Tercihlerde beş yer belirtme mecburiyeti bulunmamaktadır. Komisyon içi tercih yapılmayacak olup, komisyon içi ceza infaz kurumu veya denetimli serbestlik müdürlüğünün tercih edilmesi halinde atama/yerleştirilme yapılmayacaktır. Ayrıca, tercih edilen ceza infaz kurumu veya denetimli serbestlik müdürlüğü ile aynı yerleşim yerinde başka bir ceza infaz kurumu veya denetimli serbestlik müdürlüğü var ise ihtiyaç durumuna göre personelin ataması/yerleştirilmesi talep ettiği kurumun dışındaki bir kuruma yapılabilecektir  (Örneğin: Ankara Açık Ceza İnfaz Kurumunu tercih eden personelin ataması/yerleştirilmesi Sincan 1 Nolu L Tipi Kapalı Ceza İnfaz Kurumuna yapılabilecektir). Tercihlerin sistem üzerinden nasıl yapılacağına ilişkin usul ve esasları ekran çıktıları ile birlikte gösteren doküman ilan ekinde yer almaktadır. (EK-1)

11. 2020 yılı isteğe bağlı personel atama planlaması (NAS) kapsamında ataması/yerleştirilmesi yapılan personel 2021 yılı şubat dönemi aile birliği mazereti planlaması kapsamında atanma/yerleştirilme talebinde bulunamayacaktır.  

12. Tercihler başvuru süresinin son gününe kadar silinebilecek ve istenildiği takdirde yeniden talepte bulunulabilecektir. Ancak, başvuru süresi bittikten sonra tercihlerden vazgeçilemeyecek ve atamalar/yerleştirmeler gerçekleştikten sonra atama işleminden feragat talepleri kesinlikle kabul edilmeyecektir. Bu itibarla tercihlerin özenli bir biçimde yapılması ve sisteme işlenmesi önem arz etmektedir.

13.  Eksik veya okunaksız belgeyle başvuru yapanların başvuruları, fiziki olarak gönderilen talepler ile UYAP ortamından gönderilse dahi  23-27 Kasım 2020 tarihleri dışında yapılan talepler değerlendirmede dikkate alınmayacaktır. 

14. Aile birliği mazereti şartlarını taşımadığı halde veya aile birliği mazereti dışında eğitim, can güvenliği, sağlık gibi mazeretlerle başvuru yapanların talepleri dikkate alınmayacağı gibi ilgililerin taleplerine cevap da verilmeyecektir.
  
 Aile Birliği Mazeretiyle Naklen Atamalarda İstenecek Belgeler

1. Eşine ait en geç başvuru tarihinin son günü (27 Kasım 2020) tarihli olacak şekilde çalışma/görev belgesi (eşinin görevinin, görev yerinin ve hangi tarihten itibaren bu yerde çalıştığı bilgisinin belgede açıkça yer alması gerekmektedir.)

2. Eşinin çalıştığı meslek veya kurum itibarıyla kendisinin bulunduğu yere veya yakınındaki bir bölgeye atanmasına imkân bulunmadığına dair belge; 

3.  Kamu personeli olmayan eş için ise, talep edilen yerde eşinin 27 Kasım 2020 tarihi itibarıyla son 2 (iki) yıl içinde 360 gün sosyal güvenlik primi ödemek suretiyle kendi adına veya bir hizmet akdi ile işverene bağlı olarak halen çalıştığına ve iş yerinin halen faaliyette olduğuna dair  belge  ya da  milletvekili, belediye  başkanı veya muhtar veya noter görevinde bulunduğuna ilişkin güncel tarihli belge,

Mahallinde Yapılması Gereken İşlemler

1. NAS, UYAP’ta kayıtlı veriler üzerinden değerlendirme yaptığından; öncelikle UYAP kayıtlarının komisyonlar, ilgililer ve kurum personel birimlerince kontrol edilerek, personelin özlük bilgilerinin (daha önce çalıştığı kurumlar da dahil olmak üzere ayrılış ve başlayış tarihleri, öğrenim bilgileri, aile fert bilgileri, personelin eşlerinin görev yaptığı kurum ve unvan bilgileri, telefon ve adres bilgileri, e-posta adresleri, geçici görev bilgileri, teknisyen branş bilgileri, ceza bilgileri ve eksik bulunan tüm bilgilerin) güncellenmesi ve eksik olan verilerin ivedilikle tamamlanması gerekmektedir. Aksi takdirde mevcut bilgilere itibar edilerek atama gerçekleştirilecektir. Bu nedenle atanma talebinde bulunacak personelin kendi özlük ekranları ile ilgili bilgileri kontrol etmesi sürecin işleyişi açısından önem arz etmektedir.

2. Aile birliği mazereti nedeniyle atanma/yerleştirilme talebinde bulunacak personelin; UYAP-Personel Uygulamaları/Personel İşlemleri/CTE Atanma Talep Formunu kendi kullanıcı adı ve şifreleri ile girmek suretiyle elektronik ortamda doldurmaları ve aile birliği nedeniyle naklen atamalarda/yerleştirilmelerde istenen belgelerini eklemek suretiyle 23-27 Kasım 2020 tarihleri arasında UYAP üzerinden başvurularını yapmaları gerekmektedir. 

3. Başvuru ve evrak ekleme işlemleri tamamlandıktan sonra "Kaydet" butonuna basılarak evrakın kaydedilmesi, "Kaydet"  butonuna  bastıktan sonra ise ekrana gelecek olan "Atanma  Talep Formu"nda bilgilerin ve tercihlerin kontrolünün yapılması ve "Onayla" sekmesini seçtikten sonra "Evet"  diyerek işlemin tamamlanması başvuruların Norm ve Atama Sistemine gönderilebilmesi için önem arz etmektedir.

4. Atanma/yerleştirilme talebinde bulunacak personel UYAP üzerinden kendi kullanıcı adı ve şifreleri ile girmek suretiyle talepte bulunacağından; şifresi olmayan personelin kurumlarında bulunan Bilgi İşlem Birimi aracılığı ile şifre talep formunu doldurarak UYAP şifrelerini temin etmeleri gerekmektedir. 

Aile Birliği Mazeret Ataması Nasıl Yapılır - Resimli Anlatım
  • Yorum Yok
  • 11-16-2020, 11:05 PM
  • admin
Ceza infaz kurumları ve denetimli serbestlik müdürlüklerinde görev yapan personelin Adalet Bakanlığı Memur Sınav, Atama ve Nakil Yönetmeliği gereğince kurumlar arası aile birliği mazereti nedeniyle naklen atanma/yerleştirilme taleplerinin değerlendirilmesi düşünülmektedir.

Bu itibarla, personelin 23-27 Kasım 2020 tarihleri arasında taleplerini Norm ve Atama Sistemi (NAS) üzerinden göndermeleri gerekmektedir. Başvurular NAS üzerinden alınacak ancak değerlendirmeler puana göre değil mazeret durumuna göre yapılacaktır. Sistem üzerinden gönderilmeyen hiçbir talep dikkate alınmayacaktır. 

Bu kapsamda ceza infaz kurumları ile denetimli serbestlik müdürlüklerinde görev yapan personel, eşinin çalıştığı yerdeki veya yakınındaki bir kuruma naklen atanma/yerleştirilme talebinde bulunabilecektir.  

Aile Birliğinin Sağlanması Amacıyla Yapılan Naklen Atanma Esasları

1. Aday memur olup olmadığına bakılmaksızın 01/02/2021 tarihi itibarıyla görev yapılan adalet komisyonu yetki alanı içerisinde fiilen 1 (bir) yıllık hizmet süresini doldurmuş olmak gerekmektedir. (sözleşmeli pozisyonda geçen süreler hesaba katılacak, askerlik, görevden uzaklaştırma durumunda ve aylıksız izinde geçirilen sürelerin tamamı ile hastalık raporlarının 3 (üç) aydan fazlası hesaba katılmayacaktır.)

2. Görev yapılan yere atanmadan/yerleştirilmeden önce var olan bir mazerete dayalı olarak naklen atanma/yerleştirilme talebinde bulunulamayacaktır.

3. Aile birliği mazeretine dayanarak naklen atama/yerleştirme, memurun;

a) Kamu personeli olan eşinin (güncel tarihli çalışma/görev belgesini ibraz etmesi koşuluyla) kurum içi yer değiştirme suretiyle atanma imkanının olmaması veya mevzuatı uyarınca zorunlu yer değiştirmeye tabi tutulan bir görevde bulunması durumunda eşinin bulunduğu yere,

b) Eşlerin her ikisinin de Bakanlık merkez veya taşra teşkilatı ile bağlı kuruluşlarında çalışıyor olması halinde (güncel tarihli çalışma/görev belgesini ibraz etmesi koşuluyla), daha fazla hizmet ihtiyacının bulunduğu yere,

c) Eşinin farklı kurumda çalışıyor olması ve görev yaptığı kurumun öncelikli hizmet ihtiyacının gerekli koordinasyon sağlanmak suretiyle Bakanlıkça tespiti halinde eşinin görev yaptığı kurumun hizmet ihtiyacının bulunduğu yere,

d)  Kamu  personeli  olmayan  eşinin talep edilen yerde son başvuru tarihi olan 27 Kasım 2020 tarihi itibarıyla son 2 (iki) yıl içinde 360 gün sosyal güvenlik primi ödemek suretiyle kendi adına veya bir hizmet akdi ile işverene bağlı olarak çalışmış ve halen çalışıyor olması halinde (eşinin güncel tarihli çalışma/görev belgesi ve sosyal güvenlik hizmet döküm evrakını ibraz etmesi koşuluyla) bu durumda olan eşin bulunduğu yere,

e) Milletvekili, belediye başkanı, muhtar veya noter olan eşlerinin bulunduğu yere atanması suretiyle yapılabilir.

4. Aile birliği mazeretine dayanarak naklen atanma/yerleştirilme isteğinde bulunan personelin, 

a) Eşinin kamu kurum ve kuruluşlarında görev yapanların kamu personeli olarak çalıştığına,

b) Eşi kamu personeli olmayanların 27 Kasım 2020 tarihi itibarıyla son 2 (iki) yıl içinde 360 gün sosyal güvenlik primi ödemek suretiyle,

* Eşinin kendisine ait iş yeri bulunanların, söz konusu iş yerinin faaliyette olduğuna ve zorunlu sigortasının yatırıldığına dair belgeler ile vergi levhasını ibraz etmeleri,

** Bir hizmet akdi ile işverene bağlı olarak çalışanların ya da üçüncü fıkranın (e) bendinde sayılan görevlerde bulunanların, söz konusu görevde bulunduklarına ilişkin belgeyi ibraz etmeleri gerekmektedir. 

Eksik veya okunaksız belgeyle başvuru yapanların talepleri değerlendirmede kesinlikle dikkate alınmayacaktır. 

Ayrıca, ilan tarihi ile başvuru tarihi arasında istenilen belgelerin temin edilebilmesi için makul ve yeterli sürenin bulunduğu dikkate alınarak; eksik belgesi olan ilgilinin başvuru süresi sonunda belge ibraz etmesi de kabul edilmeyecektir.

Aile birliği mazereti nedeniyle atananlar/yerleştirilenler göreve başladıkları tarihten itibaren 1 (bir) yıl süre geçmedikçe aile birliği mazereti nedeniyle yeniden atanamazlar/yerleştirilemezler. 

5. Görevde yükselme veya unvan değişikliği suretiyle başka kadrolara atananlar 2 (iki) yıl süreyle başka yere naklen atanamazlar.

6. Sözleşmeli personelin aile birliği mazeretine dayalı yer değişikliği talebinde bulunabilmesi için fiilen en az 1 (bir) yıl çalışmış olması, talep edilen yerde aynı unvan ve niteliği haiz boş pozisyonun bulunması gerekmektedir. Boş pozisyon bulunmaması halinde yerleştirilme talebi hiçbir şekilde karşılanamayacaktır.

7. Eşlerin birbirlerine tabi olmasında sırasıyla; yönetici kadrosunda bulunmayanlar yönetici kadrosunda bulunanlara, kadrolu olan personel sözleşmeli olan personele tabi olacak şekilde değerlendirilecektir. (Örneğin; eşlerden birisi kadrolu infaz ve koruma memuru diğeri sözleşmeli infaz ve koruma memuru ise kadrolu infaz ve koruma memurunun sözleşmeli infaz ve koruma memuru olan eşinin yanına atanma talebinde bulunması gerekmektedir.)

8. Ceza infaz kurumlarında görev yapan personelden sadece infaz ve koruma memuru, psikolog, sosyal çalışmacı, öğretmen unvanlı personel başka yer denetimli serbestlik müdürlüklerini tercih edebileceklerdir. Bu kapsamda kurumsal ihtiyaçlar dikkate alınarak denetimli serbestlik müdürlüklerinde çalışan personelin ceza infaz kurumuna veya ceza infaz kurumunda çalışan personelin ise denetimli serbestlik müdürlüklerine atamaları yapılabilecektir.

9. Halen denetimli serbestlik müdürlüklerinde çalışıp da dört yıllık lisans mezunu olmayan infaz ve koruma memurları da başka yer denetimli serbestlik müdürlüklerini tercih edemeyeceklerdir. Bu durumda olan personel de birinci paragraftaki genel ilkeye tabi olarak sadece ceza infaz kurumlarını tercih edebileceklerdir. Denetimli Serbestlik Müdürlüklerini tercih etmeleri durumunda koşulları varsa talep ettiği yerdeki ceza infaz kurumlarına ataması yapılacaktır. 

10. Sistem üzerinden en fazla beş tercih yapılabilecektir. Tercihlerde beş yer belirtme mecburiyeti bulunmamaktadır. Komisyon içi tercih yapılmayacak olup, komisyon içi ceza infaz kurumu veya denetimli serbestlik müdürlüğünün tercih edilmesi halinde atama/yerleştirilme yapılmayacaktır. Ayrıca, tercih edilen ceza infaz kurumu veya denetimli serbestlik müdürlüğü ile aynı yerleşim yerinde başka bir ceza infaz kurumu veya denetimli serbestlik müdürlüğü var ise ihtiyaç durumuna göre personelin ataması/yerleştirilmesi talep ettiği kurumun dışındaki bir kuruma yapılabilecektir  (Örneğin: Ankara Açık Ceza İnfaz Kurumunu tercih eden personelin ataması/yerleştirilmesi Sincan 1 Nolu L Tipi Kapalı Ceza İnfaz Kurumuna yapılabilecektir). Tercihlerin sistem üzerinden nasıl yapılacağına ilişkin usul ve esasları ekran çıktıları ile birlikte gösteren doküman ilan ekinde yer almaktadır. (EK-1)

11. 2020 yılı isteğe bağlı personel atama planlaması (NAS) kapsamında ataması/yerleştirilmesi yapılan personel 2021 yılı şubat dönemi aile birliği mazereti planlaması kapsamında atanma/yerleştirilme talebinde bulunamayacaktır.  

12. Tercihler başvuru süresinin son gününe kadar silinebilecek ve istenildiği takdirde yeniden talepte bulunulabilecektir. Ancak, başvuru süresi bittikten sonra tercihlerden vazgeçilemeyecek ve atamalar/yerleştirmeler gerçekleştikten sonra atama işleminden feragat talepleri kesinlikle kabul edilmeyecektir. Bu itibarla tercihlerin özenli bir biçimde yapılması ve sisteme işlenmesi önem arz etmektedir.

13.  Eksik veya okunaksız belgeyle başvuru yapanların başvuruları, fiziki olarak gönderilen talepler ile UYAP ortamından gönderilse dahi  23-27 Kasım 2020 tarihleri dışında yapılan talepler değerlendirmede dikkate alınmayacaktır. 

14. Aile birliği mazereti şartlarını taşımadığı halde veya aile birliği mazereti dışında eğitim, can güvenliği, sağlık gibi mazeretlerle başvuru yapanların talepleri dikkate alınmayacağı gibi ilgililerin taleplerine cevap da verilmeyecektir.
  
 Aile Birliği Mazeretiyle Naklen Atamalarda İstenecek Belgeler

1. Eşine ait en geç başvuru tarihinin son günü (27 Kasım 2020) tarihli olacak şekilde çalışma/görev belgesi (eşinin görevinin, görev yerinin ve hangi tarihten itibaren bu yerde çalıştığı bilgisinin belgede açıkça yer alması gerekmektedir.)

2. Eşinin çalıştığı meslek veya kurum itibarıyla kendisinin bulunduğu yere veya yakınındaki bir bölgeye atanmasına imkân bulunmadığına dair belge; 

3.  Kamu personeli olmayan eş için ise, talep edilen yerde eşinin 27 Kasım 2020 tarihi itibarıyla son 2 (iki) yıl içinde 360 gün sosyal güvenlik primi ödemek suretiyle kendi adına veya bir hizmet akdi ile işverene bağlı olarak halen çalıştığına ve iş yerinin halen faaliyette olduğuna dair  belge  ya da  milletvekili, belediye  başkanı veya muhtar veya noter görevinde bulunduğuna ilişkin güncel tarihli belge,

Mahallinde Yapılması Gereken İşlemler

1. NAS, UYAP’ta kayıtlı veriler üzerinden değerlendirme yaptığından; öncelikle UYAP kayıtlarının komisyonlar, ilgililer ve kurum personel birimlerince kontrol edilerek, personelin özlük bilgilerinin (daha önce çalıştığı kurumlar da dahil olmak üzere ayrılış ve başlayış tarihleri, öğrenim bilgileri, aile fert bilgileri, personelin eşlerinin görev yaptığı kurum ve unvan bilgileri, telefon ve adres bilgileri, e-posta adresleri, geçici görev bilgileri, teknisyen branş bilgileri, ceza bilgileri ve eksik bulunan tüm bilgilerin) güncellenmesi ve eksik olan verilerin ivedilikle tamamlanması gerekmektedir. Aksi takdirde mevcut bilgilere itibar edilerek atama gerçekleştirilecektir. Bu nedenle atanma talebinde bulunacak personelin kendi özlük ekranları ile ilgili bilgileri kontrol etmesi sürecin işleyişi açısından önem arz etmektedir.

2. Aile birliği mazereti nedeniyle atanma/yerleştirilme talebinde bulunacak personelin; UYAP-Personel Uygulamaları/Personel İşlemleri/CTE Atanma Talep Formunu kendi kullanıcı adı ve şifreleri ile girmek suretiyle elektronik ortamda doldurmaları ve aile birliği nedeniyle naklen atamalarda/yerleştirilmelerde istenen belgelerini eklemek suretiyle 23-27 Kasım 2020 tarihleri arasında UYAP üzerinden başvurularını yapmaları gerekmektedir. 

3. Başvuru ve evrak ekleme işlemleri tamamlandıktan sonra "Kaydet" butonuna basılarak evrakın kaydedilmesi, "Kaydet"  butonuna  bastıktan sonra ise ekrana gelecek olan "Atanma  Talep Formu"nda bilgilerin ve tercihlerin kontrolünün yapılması ve "Onayla" sekmesini seçtikten sonra "Evet"  diyerek işlemin tamamlanması başvuruların Norm ve Atama Sistemine gönderilebilmesi için önem arz etmektedir.

4. Atanma/yerleştirilme talebinde bulunacak personel UYAP üzerinden kendi kullanıcı adı ve şifreleri ile girmek suretiyle talepte bulunacağından; şifresi olmayan personelin kurumlarında bulunan Bilgi İşlem Birimi aracılığı ile şifre talep formunu doldurarak UYAP şifrelerini temin etmeleri gerekmektedir. 

Aile Birliği Mazeret Ataması Nasıl Yapılır - Resimli Anlatım

2020 Yılı C.İ.K. Birinci ve İkinci Müdürlerinin Naklen Atama Sonuçlar Açıklandı

Ceza infaz kurumlarında kurum birinci müdürü ve ikinci müdürü unvanında görev yapan personelin mazeretlerine binaen ve hizmetlerine ihtiyaç duyulması nedeniyle başka yer ceza infaz kurumlarına naklen atamaları gerçekleştirilmiştir.

Naklen ataması yapılan ceza infaz kurumu birinci ve ikinci müdürlerinin ayrılış tarihleri bilahare bildirilecektir.

Listede ismi bulunmayanların talebi uygun görülmemiştir.

Ataması yapılan tüm müdürlerimize yeni görev yerlerinde başarılar dileriz.

Ceza İnfaz Kurumu Birinci Müdür ve İkinci Müdürlerinin Naklen Atamaları Sonuçlarına İlişkin Liste
  • Yorum Yok
  • 09-10-2020, 10:27 AM
  • admin
Ceza infaz kurumlarında kurum birinci müdürü ve ikinci müdürü unvanında görev yapan personelin mazeretlerine binaen ve hizmetlerine ihtiyaç duyulması nedeniyle başka yer ceza infaz kurumlarına naklen atamaları gerçekleştirilmiştir.

Naklen ataması yapılan ceza infaz kurumu birinci ve ikinci müdürlerinin ayrılış tarihleri bilahare bildirilecektir.

Listede ismi bulunmayanların talebi uygun görülmemiştir.

Ataması yapılan tüm müdürlerimize yeni görev yerlerinde başarılar dileriz.

Ceza İnfaz Kurumu Birinci Müdür ve İkinci Müdürlerinin Naklen Atamaları Sonuçlarına İlişkin Liste

2018 Yılı Mayıs Ayı 1302 Kadın İnfaz ve Koruma Memuru Alımı Taban Puan Listesi

Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğünün 18 Mayıs 2018'de duyurusunu yaptığı 1302 Kadın infaz ve koruma memuru alımında taban puanları gösterir listeler aşağıda paylaşılmıştır. 


Adana

Afyonkarahisar

Akhisar

Alaşehir

Amasya

Ankara

Antalya

Aydın

Ağrı

Bakırköy

Balıkesir

Bandırma

Batman

Bergama
  • Yorum Yok
  • 09-06-2020, 07:31 PM
  • admin
Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğünün 18 Mayıs 2018'de duyurusunu yaptığı 1302 Kadın infaz ve koruma memuru alımında taban puanları gösterir listeler aşağıda paylaşılmıştır. 


Adana

Afyonkarahisar

Akhisar

Alaşehir

Amasya

Ankara

Antalya

Aydın

Ağrı

Bakırköy

Balıkesir

Bandırma

Batman

Bergama

2020 Yılı Eylül Dönemi Aile Birliği (Mazeret) Atama Planlaması Sonuçları Açıklandı

Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğü tarafından 06 Temmuz 2020 tarihinde duyurusu yapılan 2020 yılı Eylül dönemi aile birliği atama planması sonuçları açıklandı. Açıklamada aşağıdaki ifadelere yer verilmiştir.

 "2020 yılı Eylül dönemi aile birliği atama planlaması kapsamında; Bakanlık ve komisyon atamalı personelin (kurum birinci ve ikinci müdürleri, denetimli serbestlik müdürü ve denetimli serbestlik müdür yardımcıları hariç) aile birliği mazeretine dayalı naklen atanma ve yer değişikliği talepleri personelin mazeret durumları göz önünde bulundurulmak suretiyle 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun  76'ncı maddesi ile 4'üncü maddesinin (B) fıkrası ve Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların Ek 3’üncü maddesi ile Adalet Bakanlığı Memur Sınav, Atama ve Nakil Yönetmeliğinin  24, 26 ve 41’nci maddeleri gereğince değerlendirilmiş olup, talepleri uygun görülenlerin isimleri ekli listede belirtilmiştir. 

Bu kapsamda atanma/yerleştirilme talebinde bulunan Bakanlık ve komisyon atamalı 1177 personelden atanma/yerleştirilme şartlarını taşıyan 648 personelin talepleri olumlu değerlendirilmiştir. 

Ayrıca atanma/yerleştirilme talebinde bulunan personelden; 

1)Eşi son iki yıl içinde 360 gün prim ödeme şartını taşımayan: 40  
2)Aile birliği kararnamesi kapsamında geçerli hiçbir mazereti bulunmayan: 152  
3)Belgelerini tam olarak (eşine ait güncel tarihli görev belgesi, güncel tarihli sosyal güvenlik hizmet döküm evrakı, eşinin kendisine ait iş yerinin faaliyette olduğuna ve zorunlu sigortasının yatırıldığına dair belge ile vergi levhası) ibraz etmeyen: 54  
4)Aynı İl içerisinde Denetimli Serbestlik Müdürlüğü talep eden: 27   
5)Bulunduğu yer ile talep ettiği kurumun yakın olması nedeniyle uygun görülmeyen: 80  
6)Hâlihazırda Bakanlık bünyesinde ve Eğitim Merkezlerinde geçici olarak görev yapan ve atanma/yerleştirilme talebinde bulunan: 31 kişi bulunmaktadır. Ayrıca bulunduğu yerde hizmetine ihtiyaç duyulması nedeniyle talebi olumlu değerlendirilemeyen 145 personelin mazeret şartlarını taşımalarına rağmen talepleri olumlu karşılanamamıştır. 

Talepleri olumlu değerlendirilen personele dair liste ekte belirtilmiş olup listede ismi bulunmayanların talebi uygun görülmemiştir. 
Talepleri olumlu değerlendirilen personelin ayrılış tarihleri ayrıca bildirilecektir. 
Talepleri olumlu değerlendirilen tüm personele yeni görev yerlerinde başarılar dileriz."denilmiştir. 

Bakanlik Atamalı Personelin Atama Sonuçları

Komisyon Atamalı Personelin Atama Sonuçları
  • Yorum Yok
  • 09-05-2020, 09:13 AM
  • admin
Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğü tarafından 06 Temmuz 2020 tarihinde duyurusu yapılan 2020 yılı Eylül dönemi aile birliği atama planması sonuçları açıklandı. Açıklamada aşağıdaki ifadelere yer verilmiştir.

 "2020 yılı Eylül dönemi aile birliği atama planlaması kapsamında; Bakanlık ve komisyon atamalı personelin (kurum birinci ve ikinci müdürleri, denetimli serbestlik müdürü ve denetimli serbestlik müdür yardımcıları hariç) aile birliği mazeretine dayalı naklen atanma ve yer değişikliği talepleri personelin mazeret durumları göz önünde bulundurulmak suretiyle 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun  76'ncı maddesi ile 4'üncü maddesinin (B) fıkrası ve Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların Ek 3’üncü maddesi ile Adalet Bakanlığı Memur Sınav, Atama ve Nakil Yönetmeliğinin  24, 26 ve 41’nci maddeleri gereğince değerlendirilmiş olup, talepleri uygun görülenlerin isimleri ekli listede belirtilmiştir. 

Bu kapsamda atanma/yerleştirilme talebinde bulunan Bakanlık ve komisyon atamalı 1177 personelden atanma/yerleştirilme şartlarını taşıyan 648 personelin talepleri olumlu değerlendirilmiştir. 

Ayrıca atanma/yerleştirilme talebinde bulunan personelden; 

1)Eşi son iki yıl içinde 360 gün prim ödeme şartını taşımayan: 40  
2)Aile birliği kararnamesi kapsamında geçerli hiçbir mazereti bulunmayan: 152  
3)Belgelerini tam olarak (eşine ait güncel tarihli görev belgesi, güncel tarihli sosyal güvenlik hizmet döküm evrakı, eşinin kendisine ait iş yerinin faaliyette olduğuna ve zorunlu sigortasının yatırıldığına dair belge ile vergi levhası) ibraz etmeyen: 54  
4)Aynı İl içerisinde Denetimli Serbestlik Müdürlüğü talep eden: 27   
5)Bulunduğu yer ile talep ettiği kurumun yakın olması nedeniyle uygun görülmeyen: 80  
6)Hâlihazırda Bakanlık bünyesinde ve Eğitim Merkezlerinde geçici olarak görev yapan ve atanma/yerleştirilme talebinde bulunan: 31 kişi bulunmaktadır. Ayrıca bulunduğu yerde hizmetine ihtiyaç duyulması nedeniyle talebi olumlu değerlendirilemeyen 145 personelin mazeret şartlarını taşımalarına rağmen talepleri olumlu karşılanamamıştır. 

Talepleri olumlu değerlendirilen personele dair liste ekte belirtilmiş olup listede ismi bulunmayanların talebi uygun görülmemiştir. 
Talepleri olumlu değerlendirilen personelin ayrılış tarihleri ayrıca bildirilecektir. 
Talepleri olumlu değerlendirilen tüm personele yeni görev yerlerinde başarılar dileriz."denilmiştir. 

Bakanlik Atamalı Personelin Atama Sonuçları

Komisyon Atamalı Personelin Atama Sonuçları

CTE 2020 Yılı İnfaz ve Koruma Başmemurları ile Sayman Tayin Sonuçları Açıklandı

Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğü aynı ağır ceza bölgesinde10 yılını dolduran infaz ve koruma başmemurları ile saymanların talepleri değerlendirilmiş olup sonuçları açıklamıştır. Genel Müdürlük yaptığı açaıklamada aşağıdaki ifadelere yer vermiştir.

 "2020 yılı isteğe bağlı personel atama planlaması kapsamında Norm ve Atama Sistemi (NAS) üzerinden atanma talebinde bulunanlar ile Adalet Bakanlığı Memur Sınav, Atama ve Nakil Yönetmeliğinin 33 ve 34'üncü maddeleri kapsamında 01 Temmuz 2020 tarihi itibariyle aynı ağır ceza bölgesinde 10 yıllık görev süresini tamamlayan saymanlar ile infaz ve koruma başmemurlarının, bölge esası kapsamında atanma talepleri değerlendirmeye alınmış olup, bu durumda olanlardan naklen atanma talebinde bulunmayanların atamaları ihtiyaç duyulan başka kurumlara Norm ve Atama Sistemi (NAS) üzerinden re'sen yapılmıştır.     

Ayrıca, Adalet Bakanlığı Memur Sınav, Atama ve Nakil Yönetmeliğinin 33’üncü maddesi uyarınca; atamalarda nüfusa kayıtlı olduğu il ve bu il’e bağlı ilçeleri, nüfusa kayıtlı olmamakla birlikte, en az onbeş yıl müddetle devamlı olarak ikamet ettikleri veya hizmetini olumsuz yönde etkileyecek maddî ilişkisinin bulunduğu il veya ilçe ile ilçenin bağlı olduğu il ve ilçelerini tercih eden infaz ve koruma başmemuru ile sayman unvanlı personelin atanmalarına yasal olarak imkan bulunmadığından, ataması yapılan personelin atamaları iptal edilmiştir.     

Ataması yapılan personelin atamalarına dair tebligat ile görevlerinden ayrılış tarihleri bilahare bildirilecektir." denilmiştir.
  Ataması yapılan tüm personel arkadaşlarımıza yeni görev yerlerinde başarılar dileriz. 

EK-1 İKBM Atama Sonuçları

EK-2 Sayman Atama Sonuçları
  • Yorum Yok
  • 07-20-2020, 09:47 PM
  • admin
Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğü aynı ağır ceza bölgesinde10 yılını dolduran infaz ve koruma başmemurları ile saymanların talepleri değerlendirilmiş olup sonuçları açıklamıştır. Genel Müdürlük yaptığı açaıklamada aşağıdaki ifadelere yer vermiştir.

 "2020 yılı isteğe bağlı personel atama planlaması kapsamında Norm ve Atama Sistemi (NAS) üzerinden atanma talebinde bulunanlar ile Adalet Bakanlığı Memur Sınav, Atama ve Nakil Yönetmeliğinin 33 ve 34'üncü maddeleri kapsamında 01 Temmuz 2020 tarihi itibariyle aynı ağır ceza bölgesinde 10 yıllık görev süresini tamamlayan saymanlar ile infaz ve koruma başmemurlarının, bölge esası kapsamında atanma talepleri değerlendirmeye alınmış olup, bu durumda olanlardan naklen atanma talebinde bulunmayanların atamaları ihtiyaç duyulan başka kurumlara Norm ve Atama Sistemi (NAS) üzerinden re'sen yapılmıştır.     

Ayrıca, Adalet Bakanlığı Memur Sınav, Atama ve Nakil Yönetmeliğinin 33’üncü maddesi uyarınca; atamalarda nüfusa kayıtlı olduğu il ve bu il’e bağlı ilçeleri, nüfusa kayıtlı olmamakla birlikte, en az onbeş yıl müddetle devamlı olarak ikamet ettikleri veya hizmetini olumsuz yönde etkileyecek maddî ilişkisinin bulunduğu il veya ilçe ile ilçenin bağlı olduğu il ve ilçelerini tercih eden infaz ve koruma başmemuru ile sayman unvanlı personelin atanmalarına yasal olarak imkan bulunmadığından, ataması yapılan personelin atamaları iptal edilmiştir.     

Ataması yapılan personelin atamalarına dair tebligat ile görevlerinden ayrılış tarihleri bilahare bildirilecektir." denilmiştir.
  Ataması yapılan tüm personel arkadaşlarımıza yeni görev yerlerinde başarılar dileriz. 

EK-1 İKBM Atama Sonuçları

EK-2 Sayman Atama Sonuçları
  • Yorum Yok
  • 07-17-2020, 03:37 PM
  • admin
Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğünün 09 Ekim 2017'de duyurusunu yaptığı  616 kadın infaz ve koruma memuru alımında taban puanları gösterir listeler aşağıda paylaşılmıştır. 


Adana

Ağrı

Akhisar

Aksaray

Alanya

Ankara

Ardahan

Bakırköy

Balıkesir

Bayburt

Boğazlıyan

Çankırı

Çorum

Diyarbakır

Doğubayazit

Elazığ

Eskişehir

Gebze

Giresun

İnebolu

İnegöl

İzmir

Karabük

Kars

Kastamonu

Kayseri

Kilis

Kırıkkale

Manisa

Muş

Nevşehir

Ödemiş

Sakarya

Siirt

Şırnak

Tarsus

Trabzon

Ünye

Van

Yozgat

2017 Yılı Ocak Ayı 300 İnfaz ve Koruma Memuru Alımı Taban Puan Listesi

Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğünün 04 Ağustos 2016'da duyurusunu yaptığı  275'i erkek, 25'i ise kadın toplamda 300 infaz ve koruma memuru alımında taban puanları gösterir listeler aşağıda paylaşılmıştır. 


Bakırköy Erkek İKM

İzmir Erkek İKM

Karşıyaka Erkek

Silivri Erkek İKM

Bakırköy Kadın İKM

İzmir Kadın İKM
  • Yorum Yok
  • 07-16-2020, 04:08 PM
  • admin
Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğünün 04 Ağustos 2016'da duyurusunu yaptığı  275'i erkek, 25'i ise kadın toplamda 300 infaz ve koruma memuru alımında taban puanları gösterir listeler aşağıda paylaşılmıştır. 


Bakırköy Erkek İKM

İzmir Erkek İKM

Karşıyaka Erkek

Silivri Erkek İKM

Bakırköy Kadın İKM

İzmir Kadın İKM