Portal
12-12-2024, 11:09 AM
Yorumlar : 0 • Okunma : 211
................... ADLİ YARGI İLK DERECE MAHKEMESİ
ADALET KOMİSYONU BAŞKANLIĞI'NA
............... tarihinde sözleşmeli 657/4B zabıt kâtibi unvanı ile .................. Adli Yargı İlk Derece Mahkemesi Adalet Komisyonu Başkanlığı?nın mülhakat adliyesi olan ................. Adalet Sarayı'nda fiilen göreve başladım.
Görev tanımımın kurum nezdinde görev başlangıç tarihi itibariyle unvan olarak 657/4B sözleşmeli personel olarak nitelendiği ve memur kadrosunda bulunmadığım aşikârdır. 15/04/2023 tarihi itibari ile ilgili kanun hükümleri uyarınca isteğim doğrultusunda memur kadrosuna atanmış bulunmaktayım ve ilk görev başlangıç tarihinden bugüne kadar bulunan hizmet sürelerim memuriyette uygulanmakta olan derece ve kademe hesabında dikkate alınmaktadır.
25/2/2011 tarih ve 27846 (Mükerrer) sayılı Resmi Gazetede yayımlanan 6111 sayılı Kanunun 100 üncü maddesiyle değişik 657 sayılı Kanunun 64 üncü maddesinin dördüncü fıkrasında; ?Son sekiz yıl içinde herhangi bir disiplin cezası almayan memurlara, aylık derecelerinin yükseltilmesinde dikkate alınmak üzere bir kademe ilerlemesi uygulanır.? hükmünde yer alan ?Son sekiz yıl içinde herhangi bir disiplin cezası almayan memurlara, aylık derecelerinin yükseltilmesinde dikkate alınmak üzere bir kademe ilerlemesi uygulanır.? şeklinde belirtilmekle 657/4B kadrosunda çalışmakta iken kadrolu olarak memur kadrosuna atanan sözleşmeli personelin geçmişteki hizmet sürelerinin son sekiz yıl içinde herhangi bir disiplin cezası almayan memurlara, aylık derecelerinin yükseltilmesinde dikkate alınmak üzere bir kademe ilerlemesi hesabında uygulanacağı yönünde disiplin cezası almaksızın geçirilen 8 yıllık sürenin hesabında değerlendirilmesi gerektiği yönünde Danıştay İDDK'nın 2013/357 nolu kararına atıfta bulunularak, 657 sayılı Kanun hükümlerinin sözleşmeli personel için referans norm olarak dikkate alınabileceği şeklinde T.C. Ankara Bölge İdare Mahkemesi 3. İdari Dava Dairesi'nin 2019/215 Esas 2019/1157 Karar, T.C. İstanbul 5. İdare Mahkemesi 2019/1651 Esas 2019/2475 Karar sayılı kararları ile farklı İdare Mahkemeleri'nde açılmış ve sonuçlanmış, emsal olarak değerlendirilebilecek idari kararlar bulunmaktadır.
Ayrıca Türkiye Büyük Millet Meclisi Kamu Denetçiliği Kurumu'nun (Ombudsmanlık) 2021/15863-S.21.25392 sayılı, 2021/14007 başvuru numaralı, 08/11/2021 tarihli kararı ile "Başvuranın sözleşmeli statüde görev yaptığı sürelerin, 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 64 üncü maddesinde belirtilen sekiz yıllık sürenin hesabında dikkate alınarak sekiz yıllık sürenin tamamlandığı tarih itibarıyla başvuranın kademe ilerlemesinin yapılması yönünde" İzmir Adli Yargı İlk Derece Mahkemesi Adalet Komisyonu?na Tavsiyede Bulunulmasına yönelik kararı mevcuttur.
Tüm bu hususlar birlikte değerlendirilerek ilk görev başlangıç tarihinden itibaren herhangi soruşturma geçirmemem ve herhangi bir ceza almamam sebebiyle 25/2/2011 tarih ve 27846 (Mükerrer) sayılı Resmi Gazetede yayımlanan 6111 sayılı Kanunun 100 üncü maddesiyle değişik 657 sayılı Kanunun 64 üncü maddesinin dördüncü fıkrasında; ?Son sekiz yıl içinde herhangi bir disiplin cezası almayan memurlara, aylık derecelerinin yükseltilmesinde dikkate alınmak üzere bir kademe ilerlemesi uygulanır.? hükmü gereğince Komisyonunuzca uygun görülmesi halinde tarafıma bir kademe verilmesini talep ediyorum.
Gereğini bilgilerinize arz ederim. ......./......./........
ADI VE SOYADI :
BABA ADI :
DOĞUM YERİ VE YILI :
GÖREVİ - SİCİLİ :
GÖREV YERİ :
MEMURİYETE BAŞLAMA
TARİHİ :
T.C. VATANDAŞLIK NO :
Eki : Uyap Bilgi Formu
ADALET KOMİSYONU BAŞKANLIĞI'NA
............... tarihinde sözleşmeli 657/4B zabıt kâtibi unvanı ile .................. Adli Yargı İlk Derece Mahkemesi Adalet Komisyonu Başkanlığı?nın mülhakat adliyesi olan ................. Adalet Sarayı'nda fiilen göreve başladım.
Görev tanımımın kurum nezdinde görev başlangıç tarihi itibariyle unvan olarak 657/4B sözleşmeli personel olarak nitelendiği ve memur kadrosunda bulunmadığım aşikârdır. 15/04/2023 tarihi itibari ile ilgili kanun hükümleri uyarınca isteğim doğrultusunda memur kadrosuna atanmış bulunmaktayım ve ilk görev başlangıç tarihinden bugüne kadar bulunan hizmet sürelerim memuriyette uygulanmakta olan derece ve kademe hesabında dikkate alınmaktadır.
25/2/2011 tarih ve 27846 (Mükerrer) sayılı Resmi Gazetede yayımlanan 6111 sayılı Kanunun 100 üncü maddesiyle değişik 657 sayılı Kanunun 64 üncü maddesinin dördüncü fıkrasında; ?Son sekiz yıl içinde herhangi bir disiplin cezası almayan memurlara, aylık derecelerinin yükseltilmesinde dikkate alınmak üzere bir kademe ilerlemesi uygulanır.? hükmünde yer alan ?Son sekiz yıl içinde herhangi bir disiplin cezası almayan memurlara, aylık derecelerinin yükseltilmesinde dikkate alınmak üzere bir kademe ilerlemesi uygulanır.? şeklinde belirtilmekle 657/4B kadrosunda çalışmakta iken kadrolu olarak memur kadrosuna atanan sözleşmeli personelin geçmişteki hizmet sürelerinin son sekiz yıl içinde herhangi bir disiplin cezası almayan memurlara, aylık derecelerinin yükseltilmesinde dikkate alınmak üzere bir kademe ilerlemesi hesabında uygulanacağı yönünde disiplin cezası almaksızın geçirilen 8 yıllık sürenin hesabında değerlendirilmesi gerektiği yönünde Danıştay İDDK'nın 2013/357 nolu kararına atıfta bulunularak, 657 sayılı Kanun hükümlerinin sözleşmeli personel için referans norm olarak dikkate alınabileceği şeklinde T.C. Ankara Bölge İdare Mahkemesi 3. İdari Dava Dairesi'nin 2019/215 Esas 2019/1157 Karar, T.C. İstanbul 5. İdare Mahkemesi 2019/1651 Esas 2019/2475 Karar sayılı kararları ile farklı İdare Mahkemeleri'nde açılmış ve sonuçlanmış, emsal olarak değerlendirilebilecek idari kararlar bulunmaktadır.
Ayrıca Türkiye Büyük Millet Meclisi Kamu Denetçiliği Kurumu'nun (Ombudsmanlık) 2021/15863-S.21.25392 sayılı, 2021/14007 başvuru numaralı, 08/11/2021 tarihli kararı ile "Başvuranın sözleşmeli statüde görev yaptığı sürelerin, 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 64 üncü maddesinde belirtilen sekiz yıllık sürenin hesabında dikkate alınarak sekiz yıllık sürenin tamamlandığı tarih itibarıyla başvuranın kademe ilerlemesinin yapılması yönünde" İzmir Adli Yargı İlk Derece Mahkemesi Adalet Komisyonu?na Tavsiyede Bulunulmasına yönelik kararı mevcuttur.
Tüm bu hususlar birlikte değerlendirilerek ilk görev başlangıç tarihinden itibaren herhangi soruşturma geçirmemem ve herhangi bir ceza almamam sebebiyle 25/2/2011 tarih ve 27846 (Mükerrer) sayılı Resmi Gazetede yayımlanan 6111 sayılı Kanunun 100 üncü maddesiyle değişik 657 sayılı Kanunun 64 üncü maddesinin dördüncü fıkrasında; ?Son sekiz yıl içinde herhangi bir disiplin cezası almayan memurlara, aylık derecelerinin yükseltilmesinde dikkate alınmak üzere bir kademe ilerlemesi uygulanır.? hükmü gereğince Komisyonunuzca uygun görülmesi halinde tarafıma bir kademe verilmesini talep ediyorum.
Gereğini bilgilerinize arz ederim. ......./......./........
ADI VE SOYADI :
BABA ADI :
DOĞUM YERİ VE YILI :
GÖREVİ - SİCİLİ :
GÖREV YERİ :
MEMURİYETE BAŞLAMA
TARİHİ :
T.C. VATANDAŞLIK NO :
Eki : Uyap Bilgi Formu
12-12-2024, 11:02 AM
Yorumlar : 0 • Okunma : 180
.................... ADLİ YARGI İLK DERECE MAHKEMESİ
ADALET KOMİSYONU BAŞKANLIĞI'NA
............ tarihinde sözleşmeli 657/4B zabıt kâtibi unvanı ile .................. Adli Yargı İlk Derece Mahkemesi Adalet Komisyonu Başkanlığı?nın ................ Adalet Sarayı'nda fiilen göreve başladım.
Görev tanımımın kurum nezdinde görev başlangıç tarihi itibariyle unvan olarak 657/4B sözleşmeli personel olarak nitelendiği ve memur kadrosunda bulunmadığım aşikârdır. 15/04/2023 tarihi itibari ile ilgili kanun hükümleri uyarınca isteğim doğrultusunda memur kadrosuna atanmış bulunmaktayım ve ilk görev başlangıç tarihinden bugüne kadar bulunan hizmet sürelerim memuriyette uygulanmakta olan derece ve kademe hesabında dikkate alınmaktadır.
Kamu personelinin Sosyal Haklara İlişkin 2016 ve 2017 Yıllarını Kapsayan. 3. Dönem Toplu Sözleşme metninde; "(1) 457 sayılı Kanun Hükmünde Kararnameyle 399 sayılı Kanun Hükmünde Kararnameye eklenen ek geçici madde, 458 sayılı Kanun Hükmünde Kararnameyle 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa eklenen mülga ek geçici madde ve 459 sayılı Kanun Hükmünde Kararnameyle 926 sayılı Türk Silahlı Kuvvetleri Personel Kanununa eklenen ek geçici madde hükümleri; anılan ek geçici maddeler kapsamında belirtilen (sözleşmeli subay, sözleşmeli astsubay, uzman jandarma ve uzman erbaşlar dahil) ve bu ek geçici maddeler ile 2/2/2005 tarihli ve 5289 sayılı Kanun hükümlerinden yararlanmamış olanlardan 15/1/2016 tarihinde görevde bulunanlar (aylıksız izinde bulunanlar dahil) ile bunlardan anılan tarihten önce emekli, adi malüllük, vazife malullüğü aylığı bağlananlar ile dul ve yetim aylığı alanlar hakkında da uygulanır." bir derece veren 458 sayılı KHK hükümleri, 15/01/2005'ten sonra göreve başlayan ve 15/1/2016 tarihinde görevde bulunanlara verileceği belirtilmiştir.
Atıfta bulunulan 458 sayılı KHK'de Madde 1 - 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa aşağıdaki ek geçici madde eklenmiştir. "Ek Geçici Madde - Bu Kanun ve ek geçici maddelerine göre aylık almakta olan personelden (2802 sayılı Hakimler ve Savcılar Kanunu ile 2914 sayılı Yüksek Öğretim Personel Kanununa tabi olanlar dahil) 20/2/1979 tarihli 2182 sayılı, 19/2/1980 tarihli ve 2260 sayılı kanunların hükümlerinden yararlanmamış olanların kazanılmış hak aylıkları bir defaya mahsus olmak üzere öğrenim durumlarına bakılmaksızın ve kadro aranmaksızın bir üst derecenin aynı kademesine getirilir ve aynı derecede bulunulan kademede geçirilen süre üst derecedeki kademede geçmiş sayılır. Birinci fıkra esaslarına göre verilen derece, ek geçici 12 ve 13 üncü maddeler kapsamına giren personelden 20/2/1979 tarihli ve 2182 sayılı Kanun hükümlerinden yararlanmamış olanların emekli keseneklerine esas aylık derece ve kademelerine eklenir. Emekli keseneklerine esas aylıkları kazanılmış hak aylıklarının üzerinde bulunanlara, birinci fıkra esaslarına göre verilecek derece kazanılmış hak aylıkları ile emekli keseneklerine esas aylık derece ve kademelerine ayrı ayrı uygulanır. Birinci, ikinci ve üçüncü fıkra hükümleri, bu fıkraların kapsamına girenlerden bu Kanun Hükmünde Kararnamenin yürürlüğe girdiği tarihten önce bağlanmış olan emekli, adi malullük, vazife malullüğü aylıkları ile dul ve yelim aylıkları alanlar hakkında da uygulanır. Daha önce memuriyeti olanlardan 2182 ve 2260 sayılı kanun hükümlerinden yararlanmamış bulunanlardan bu Kanun Hükmünde Kararnamenin yürürlüğe girdiği tarihte askerlik görevini yapmakta olanlar hakkında da bu madde hükümleri uygulanır." şeklinde belirtilmiştir.
13/04/2015 tarihinde kurum nezdinde atamam yapılarak fiilen göreve başladım. 2005-2016 yılları arasında görevde bulunmam ve 15/04/2023 tarihi itibari ile ilgili kanun hükümleri uyarınca isteğim doğrultusunda memur kadrosuna atandım. 657 sayılı Kanun hükümlerinin sözleşmeli personel için referans norm olarak dikkate alınabileceği de dikkate alındığında Kamu personelinin Sosyal Haklara İlişkin 2016 ve 2017 Yıllarını Kapsayan. 3. Dönem Toplu Sözleşme Metnin'de belirtilen hüküm uyarınca Komisyonunuzca uygun görülmesi halinde tarafıma "1" derece verilmesini talep ediyorum.
Gereğini bilgilerinize arz ederim. ..................
AD SOYAD
ADI VE SOYADI :
BABA ADI :
DOĞUM YERİ VE YILI :
GÖREVİ - SİCİLİ :
GÖREV YERİ :
MEMURİYETE BAŞLAMA
TARİHİ :
T.C. VATANDAŞLIK NO :
ADALET KOMİSYONU BAŞKANLIĞI'NA
............ tarihinde sözleşmeli 657/4B zabıt kâtibi unvanı ile .................. Adli Yargı İlk Derece Mahkemesi Adalet Komisyonu Başkanlığı?nın ................ Adalet Sarayı'nda fiilen göreve başladım.
Görev tanımımın kurum nezdinde görev başlangıç tarihi itibariyle unvan olarak 657/4B sözleşmeli personel olarak nitelendiği ve memur kadrosunda bulunmadığım aşikârdır. 15/04/2023 tarihi itibari ile ilgili kanun hükümleri uyarınca isteğim doğrultusunda memur kadrosuna atanmış bulunmaktayım ve ilk görev başlangıç tarihinden bugüne kadar bulunan hizmet sürelerim memuriyette uygulanmakta olan derece ve kademe hesabında dikkate alınmaktadır.
Kamu personelinin Sosyal Haklara İlişkin 2016 ve 2017 Yıllarını Kapsayan. 3. Dönem Toplu Sözleşme metninde; "(1) 457 sayılı Kanun Hükmünde Kararnameyle 399 sayılı Kanun Hükmünde Kararnameye eklenen ek geçici madde, 458 sayılı Kanun Hükmünde Kararnameyle 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa eklenen mülga ek geçici madde ve 459 sayılı Kanun Hükmünde Kararnameyle 926 sayılı Türk Silahlı Kuvvetleri Personel Kanununa eklenen ek geçici madde hükümleri; anılan ek geçici maddeler kapsamında belirtilen (sözleşmeli subay, sözleşmeli astsubay, uzman jandarma ve uzman erbaşlar dahil) ve bu ek geçici maddeler ile 2/2/2005 tarihli ve 5289 sayılı Kanun hükümlerinden yararlanmamış olanlardan 15/1/2016 tarihinde görevde bulunanlar (aylıksız izinde bulunanlar dahil) ile bunlardan anılan tarihten önce emekli, adi malüllük, vazife malullüğü aylığı bağlananlar ile dul ve yetim aylığı alanlar hakkında da uygulanır." bir derece veren 458 sayılı KHK hükümleri, 15/01/2005'ten sonra göreve başlayan ve 15/1/2016 tarihinde görevde bulunanlara verileceği belirtilmiştir.
Atıfta bulunulan 458 sayılı KHK'de Madde 1 - 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa aşağıdaki ek geçici madde eklenmiştir. "Ek Geçici Madde - Bu Kanun ve ek geçici maddelerine göre aylık almakta olan personelden (2802 sayılı Hakimler ve Savcılar Kanunu ile 2914 sayılı Yüksek Öğretim Personel Kanununa tabi olanlar dahil) 20/2/1979 tarihli 2182 sayılı, 19/2/1980 tarihli ve 2260 sayılı kanunların hükümlerinden yararlanmamış olanların kazanılmış hak aylıkları bir defaya mahsus olmak üzere öğrenim durumlarına bakılmaksızın ve kadro aranmaksızın bir üst derecenin aynı kademesine getirilir ve aynı derecede bulunulan kademede geçirilen süre üst derecedeki kademede geçmiş sayılır. Birinci fıkra esaslarına göre verilen derece, ek geçici 12 ve 13 üncü maddeler kapsamına giren personelden 20/2/1979 tarihli ve 2182 sayılı Kanun hükümlerinden yararlanmamış olanların emekli keseneklerine esas aylık derece ve kademelerine eklenir. Emekli keseneklerine esas aylıkları kazanılmış hak aylıklarının üzerinde bulunanlara, birinci fıkra esaslarına göre verilecek derece kazanılmış hak aylıkları ile emekli keseneklerine esas aylık derece ve kademelerine ayrı ayrı uygulanır. Birinci, ikinci ve üçüncü fıkra hükümleri, bu fıkraların kapsamına girenlerden bu Kanun Hükmünde Kararnamenin yürürlüğe girdiği tarihten önce bağlanmış olan emekli, adi malullük, vazife malullüğü aylıkları ile dul ve yelim aylıkları alanlar hakkında da uygulanır. Daha önce memuriyeti olanlardan 2182 ve 2260 sayılı kanun hükümlerinden yararlanmamış bulunanlardan bu Kanun Hükmünde Kararnamenin yürürlüğe girdiği tarihte askerlik görevini yapmakta olanlar hakkında da bu madde hükümleri uygulanır." şeklinde belirtilmiştir.
13/04/2015 tarihinde kurum nezdinde atamam yapılarak fiilen göreve başladım. 2005-2016 yılları arasında görevde bulunmam ve 15/04/2023 tarihi itibari ile ilgili kanun hükümleri uyarınca isteğim doğrultusunda memur kadrosuna atandım. 657 sayılı Kanun hükümlerinin sözleşmeli personel için referans norm olarak dikkate alınabileceği de dikkate alındığında Kamu personelinin Sosyal Haklara İlişkin 2016 ve 2017 Yıllarını Kapsayan. 3. Dönem Toplu Sözleşme Metnin'de belirtilen hüküm uyarınca Komisyonunuzca uygun görülmesi halinde tarafıma "1" derece verilmesini talep ediyorum.
Gereğini bilgilerinize arz ederim. ..................
AD SOYAD
ADI VE SOYADI :
BABA ADI :
DOĞUM YERİ VE YILI :
GÖREVİ - SİCİLİ :
GÖREV YERİ :
MEMURİYETE BAŞLAMA
TARİHİ :
T.C. VATANDAŞLIK NO :
08-08-2024, 11:18 AM
Yorumlar : 0 • Okunma : 597
Çok soruluyor. Ben de çok deneyip başaramamış bir insan olarak tecrübelerimi paylaşmak istiyorum. Hatalarım varsa affola, belirtirseniz düzelteceğim.
İstanbul'da ikamet ediyorum, Edebiyat bölümü Yüksek Lisans mezunu bir zabıt katibiyim. Ağır Cezada çalışıyorum ancak mesleğimi seviyorum. Tabi zaman geçti, yıprandım, kurumlar arası geçiş için araştırmalara başladım. Çok kişi ile görüştüm, denedim, olmadı. Derlediğim bilgiler şu şekilde;
Geçmenin 4 yolu var;
1- İnisiyatife bağlı muvafakat ile geçiş;
Başka bakanlıklardaki denk pozisyon ya da sınava bağlı üst pozisyonlara "OLUR" ile geçebilirsiniz. Üst düzey referans gereklidir. Bakanlık Merkez düzeyinde genel müdürlerin ricaları ile olabilir. Ama daha garantisi, bakan ve bakan yardımcısına denk bir kişinin ricasıdır. En zor yollardan biridir. Genellikle ret verilir referanslara rağmen. Ama referansına güvenen için şema şudur; Önce geçmek istediğiniz yere dilekçe ile başvurursunuz. Onlar sizi istediğine dair bakanlığa yazı yazar, bakanlık da muvafakat verir ve yeni görev yerinize başlarsınız.
2- Üst pozisyonlara "zorunlu muvafakat" verilir.
Şef ve müdür pozisyonları "sınav ile yükselme şansının olduğu" pozisyonlar. Bu pozisyonlara kesin muvafakat verilmez üst kadro olmasına rağmen. Tıpkı memur-memur geçişi gibi inisiyatife tabidir. Ancak daire başkanlığı gibi sınavı olmayan üst kadrolara muvafakat zorunlu olarak verilir. Ola ki verilmezse, idare mahkemesi ile kesin geçerisiniz ama veriliyor. Mesele sizi daire başkanı (ve benzeri sınavsız üst pozisyonlara) resmi olarak kabul edecek ve bakanlığınızdan resmi olarak isteyecek bir kurum bulmanız.
3- Sınav ile atanmak
KPSS ve benzeri atamalarda, muvafakat direkt verilir. Çalışacak vaktiniz varsa, en sağlıklısı budur.
4- Doktora
Son yolu ise, doktora yapıp bitirerek "doktor" unvanı almaktır. En zor olanı bu çünkü yüksek lisans ve doktora ortalama 8 sene süren bir süreç. Üst düzey yabancı dil ve akademik donanım istiyor. Bu düzeyde de adliyelerde memur yoktur ama varsa (genelde dış işlerinde, kültür bakanlığında vs. rastladım örneklerine), kendisine sınavsız, uygun görülen üst bir unvan veriliyor. Üstelik doktoranın o çalıştığınız unvanla alakalı olmasına da gerek yok.
İstanbul'da ikamet ediyorum, Edebiyat bölümü Yüksek Lisans mezunu bir zabıt katibiyim. Ağır Cezada çalışıyorum ancak mesleğimi seviyorum. Tabi zaman geçti, yıprandım, kurumlar arası geçiş için araştırmalara başladım. Çok kişi ile görüştüm, denedim, olmadı. Derlediğim bilgiler şu şekilde;
Geçmenin 4 yolu var;
1- İnisiyatife bağlı muvafakat ile geçiş;
Başka bakanlıklardaki denk pozisyon ya da sınava bağlı üst pozisyonlara "OLUR" ile geçebilirsiniz. Üst düzey referans gereklidir. Bakanlık Merkez düzeyinde genel müdürlerin ricaları ile olabilir. Ama daha garantisi, bakan ve bakan yardımcısına denk bir kişinin ricasıdır. En zor yollardan biridir. Genellikle ret verilir referanslara rağmen. Ama referansına güvenen için şema şudur; Önce geçmek istediğiniz yere dilekçe ile başvurursunuz. Onlar sizi istediğine dair bakanlığa yazı yazar, bakanlık da muvafakat verir ve yeni görev yerinize başlarsınız.
2- Üst pozisyonlara "zorunlu muvafakat" verilir.
Şef ve müdür pozisyonları "sınav ile yükselme şansının olduğu" pozisyonlar. Bu pozisyonlara kesin muvafakat verilmez üst kadro olmasına rağmen. Tıpkı memur-memur geçişi gibi inisiyatife tabidir. Ancak daire başkanlığı gibi sınavı olmayan üst kadrolara muvafakat zorunlu olarak verilir. Ola ki verilmezse, idare mahkemesi ile kesin geçerisiniz ama veriliyor. Mesele sizi daire başkanı (ve benzeri sınavsız üst pozisyonlara) resmi olarak kabul edecek ve bakanlığınızdan resmi olarak isteyecek bir kurum bulmanız.
3- Sınav ile atanmak
KPSS ve benzeri atamalarda, muvafakat direkt verilir. Çalışacak vaktiniz varsa, en sağlıklısı budur.
4- Doktora
Son yolu ise, doktora yapıp bitirerek "doktor" unvanı almaktır. En zor olanı bu çünkü yüksek lisans ve doktora ortalama 8 sene süren bir süreç. Üst düzey yabancı dil ve akademik donanım istiyor. Bu düzeyde de adliyelerde memur yoktur ama varsa (genelde dış işlerinde, kültür bakanlığında vs. rastladım örneklerine), kendisine sınavsız, uygun görülen üst bir unvan veriliyor. Üstelik doktoranın o çalıştığınız unvanla alakalı olmasına da gerek yok.
06-14-2024, 09:30 PM
Yorumlar : 0 • Okunma : 742
Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğü duyurusunu 19 Mart 2024 tarihinde yaptığı Bakanlık ve Komisyon atamalı personelin isteğe bağlı ve mazerete tayin sonuçlarını gün itibariyle açıkladı. Yapılan açıklamada aşağıdaki ifadelere yer verilmiştir.
Habere Ulaşmak İçin Tıklayınız
Habere Ulaşmak İçin Tıklayınız
06-11-2024, 02:42 PM
Yorumlar : 0 • Okunma : 743
2024 Yılı CİK ve DS Müdür ve Yardımcılarının Naklen Atama Sonuçları Açıklandı.
Habere Ulaşmak İçin Tıklayınız
Habere Ulaşmak İçin Tıklayınız
06-08-2024, 04:03 PM
Yorumlar : 0 • Okunma : 863
Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğü ( CTE ) 50 idare memuru öğrencisi alımı yapacağını duyurdu. Yapılan duyuru da aşağıdaki ifadelere yer verilmiştir.Yapılan açıklamadaki habere aşağıdaki link'ten ulaşabilirsiniz.
Habere Ulaşmak İçin Tıklayınız
Habere Ulaşmak İçin Tıklayınız
04-06-2024, 09:26 PM
Yorumlar : 0 • Okunma : 1665
Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğü Personeli Görevde Yükselme ve Ünvan Değişikliği Sınavı gün içerisinde açıklanmış olup, yapılan açıklamada aşağıdaki ifadelere yer verilmiştir.
Habere Ulaşmak İçin Tıklayınız.
Habere Ulaşmak İçin Tıklayınız.
02-22-2024, 04:01 PM
Yorumlar : 0 • Okunma : 1200
Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğü Personeli Görevde Yükselme ve Ünvan Değişikliği Sınavı’nda başarılı olan adayların atanmış oldukları kurumlara ilişkin listeler paylaylaşılmış olup, yapılan paylaşımda aşağıdaki ifadelere yer verilmiştir.
Habere Ulaşmak İçin Tıklayınız.
Habere Ulaşmak İçin Tıklayınız.
02-20-2024, 10:26 PM
Yorumlar : 0 • Okunma : 1350
Haberci programı Adalet Bakanlığı domaininde kullanılan bilgisayarlarda Adalet Bakanlığı personelinin birbirleri ile bilgi paylaşımında bulunmaları ve görüşmeleri için kullanılan bir haberleşme programıdır.
Haberci, Pandion'un geliştirilmesiyle oluşturulmuştur ve yine Pandion gibi açık kaynak kodlu özgür bir yazılım olup, GNU GPL v3 GENEL KAMU LİSANSINA sahiptir.
Haberci 3.3.6 İndirmek İçin Tıklayınız.
Haberci, Pandion'un geliştirilmesiyle oluşturulmuştur ve yine Pandion gibi açık kaynak kodlu özgür bir yazılım olup, GNU GPL v3 GENEL KAMU LİSANSINA sahiptir.
Haberci 3.3.6 İndirmek İçin Tıklayınız.
02-20-2024, 10:03 PM
Yorumlar : 0 • Okunma : 1324
Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğü 60 Sözleşmeli Personel Alımı Sözlü Sınava Katılmaya Hak Kazanan Adaylara İlişkin Duyuru paylaştı. Yapılan duyuruda aşağıdaki ifadelere yer verilmiştir.
Habere Gitmek İçin Tıklayınız.
Habere Gitmek İçin Tıklayınız.